tirsdag 9. februar 2010

Pausefyll

Dagane er framleis fylde med arbeid på meg og skule for Hans Jakob. Noko dagane i like stor grad ikkje er fylde med er desse bøkene. Og det er godt!




I staden for kosar eg meg med pausefyll som Øya av Victoria Hislop, Evas døtre av Lynn Austin, Lyden av shofar av Francine Rivers, og triologien Lerkehjerter, Vildresinn og Alvemål av Margaret Skjelbred. For tur står no Huset ved moskeen av Kader Abdolah. Det er så kjekt å finne att lesegleda. Den vart borte ein gong midt i all pensumlesinga, men no kosar eg meg på bussen til og frå jobb og heime på sofaen med ei god bok og eit varmt pledd! Det anbefalast! Og spesielt anbefalar eg og tilbringe tida saman med Evas døtre av Lynn Austin!

5 kommentarer:

Marianne sa...

åå! Du er heldig! Du fortjener å lese gode bøker, så flink som du har vært å lese pensum!

Hans Jakob sa...

Hør hør!!

Solveig sa...

Innholdet i pensumlista e henta på biblioteket og ligg no klar ved siden av senga. Las 8 kapittel i Evas døtre i går før ej sovna.. va derfor litt trøtt på jobb idag.. men no gleda ej mej til å legge mej igjen :)

Marit sa...

Hei, kjære Elisabeth! Gøy å se at du (dere!) fortsatt skriver! Tida går fryktelig fort.. Det virker som alt går bra med deg og dere, det er flott å lese:)

Ønsker dere en fredelig søndag og ei god uke!

Klem, Marit (fra tegnspråkklassen:))

Kose- grisene ♥ sa...

Nei, det var lenge siden! Så gøy å se deg her inne! :)
Hvordan går det med deg, hvor i verden befinner du deg, og hva gjør du?
Akkurat nå er jeg i statene og besøker mamma og pappa, reiser om 2 timer. Skal bli litt trist, men siden vi har vært her i snart tre uker så skal det bli godt å komme hjem.
Håper iallefall alt står bra til! Stor klem fra Charlotte Øyen :)