fredag 6. november 2009

Jobbsøking

Som fleire andre i familien min har jobbsøking vore eit hett tema for meg dei siste månadane.. Eg har fri etter jul før eg startar på master i rådgivning hausten 2010. Og er difor midt inne i jobbsøkingsprosessen, og i går var eg på intervju i NAV som teiknspråkleg saksbehandlar. Av ni søkjarar var eg ein av fire som vart innkalt til intervju. Jippi! Men.. Eg trur eg må ha fått tidenes kjappaste tilbakemelding, dei ringte i dag. Av dei fire som var innkalt på intervju var mi teiknspråkkompetanse den dårlegaste (det er litt vanskeleg å konkurrere med folk som har snakka teiknspråk heile livet). Difor fekk eg ikkje jobben, men eg lærte mykje, og eg er hjertelig velkomen dit i praksis på rådgivningstudiet og kanskje ser eg ei masteroppgåve i emning? Om rådgivningssamtalar med døve? Det vert i alle høve spanande :) Elles står eg på vidare og skal på intervju att i neste veke. Så dette er det som skjer med meg for tida. I tillegg til intensiv skriving på bacheloroppgava og eksamensfrykt. Ha ei god helg!

1 kommentar:

rut sa...

kult! du er tøff, elisabeth!